سربازان سایبری

هکر قانونمند و کلاه سفید

هکر قانونمند و کلاه سفید

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد


کانال تلگرام ما:sarbazan_saiberi@
پیج اینستاگرام ما:sarbazansaiberi@

تصویر
دانلود بهترین آهنگ های هکرها
پر طرفدارترین آهنگ های هکر ها
 
 
دانلود 21 تا از بهترین و پرطرفدارین آهنگ های هکری این نوع آهنگ ها که از سکانس های بازی ها و فیلم و سریال های مختلف جمع آوری شده است که در مواقع عملیات هک به این آهنگ ها گوش کنید و انرژی لازم برای هک کردن را به دست آورید.  علاوه بر آن این آهنگ هارو برای برنامه نویسان نیز پیشنهاد میکنیم تا در مواقع کد نویسی انرژی لازم را کسب کنید. همان طور که میدانید هکر ها و برنامه نویسان با کد و نویسی سر و کار دارند کار با کد نویسی پس از مدت زمانی کسل کننده می شود و برنامه نویسی یا هکر برای ادامه کار خود یا منصرف میشود و یا برای دفعات بعدی شور و اشتیاق خود را از دست می دهند به همین علت این 21 آهنگ مخصوص و ویژه را برای شما آماده کردیم
 
- ویرایش سوم

 

 

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱۹)

  • هکر ناشناس
  • عالی بود دمتون گرم

    هکری؟🤨

    روبیکا

    اولین موزیک مال بازی need for speed most wanted 1 :)

    خیلی خوبه همون چیزیه که دنبالش بودم عالیه داداش

    چجوری دانلود کنم ؟؟

    پاسخ:
    به زودی آپدیت میشن

    چجوری دانلود کنم

    کنم

     

    پاسخ:
    به زودی آپدیت میشن
  • یک کاربر ناشناس
  • عالین

    آیا این آهنگ ها حق کپی رایت داره؟ ممنون میشم جوابم را بدید

    پاسخ:
    آهنگ ها خارجی هستن پس میتونید

    دمت گرم داداش عالین فقط این لمرا نیان با اینا فاز بگیرن😐😑😂

    پاسخ:
    (:
  • محمد حسین خانی
  • سلام

    عالیه . اما موزیک دومیه برای فیلم اره است . 

    پاسخ:
    آهنگ ها بر حسب محبوبیت بین هکرا ها که موقع عملیات هک استفاده میشن انتخاب شدن و مهم نیس آهنگ برای چه فیلم یا بازی باشه مهم انرژی گرفتن از آهنگ موقع عملیات  هک است.

    خوب نبودن

    پاسخ:
    در آپدیت های بعدی آهنگ های بهتری گذاشته میشن

    خیلی خوب بود

    پاسخ:
    (:

    واقعا دستتون درد نکنه همش عالی بود بخصوص misyon ممنونم خیلی دبالش بودم.

    پاسخ:
    خواهش (:

    چطور دانلود میشه؟

    پاسخ:
    به زودی آپدیت میشن و لینک دانلود مستقیم قرار داده میشه

    عالی بود همه همونایی بود که من می خواستم

    سلام خیلی ممنونم از شایت خوب شما اهنگ های عالی دارد:-)

    اهنگ دومی داخل بازی کانتر استریک 1.6 است من خیلی دنبالش بودم واقا ممنونم

    پاسخ:
    (:
  • حسن رفعت جو
  • عالییییییییییییییییییییییییییییی

    داداش عالیه همون چیزایه که من دنبالش بودم 
    پاسخ:
    خواهش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی